preloader

برگزاری سمینار معرفی محصولات و کارگاه جوش الکتروفیوژن در اداره آبفا خوزستان

سمینار یک روزه معرفی محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند و همچنین کارگاه جوش الکتروفیوژن روز سه شنبه 27 شهریورماه در محل سالن اجتماعات کوثر اداره آب و فاضلاب خوزستان در شهر اهواز از طرف شرکت تکاب اتصال با حضور مدیران واحدها، مسئولان فنی، مجریان طرح و پیمانکاران برگزار شد.

در این سمینار مزایای تولیدات لوله و اتصالات بر پایه پلی اتیلن و محصولات مورد نیاز صنایع مختلف بخصوص صنعت آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر آن محصولات ویژه و انحصاری شرکت تکاب اتصال معرفی شد.

 در انتهای بخش اول سمینار طی یک گفت وگوی صمیمانه به سوالات تخصصی حضار پاسخ داده شد و مزایای متعدد بکارگیری این محصولات نسبت به محصولات مشابه که از جمله استفاده از فناوری پیشرفته در تولید محصولات، طول عمر بالا ، سهولت در اجرا، قیمت مناسب و …  مورد تاکید قرار گرفت.

در بخش دوم سمینار یک کارگاه آموزشی با موضوع نحوه انجام جوش الکتروفیوژن برگزار گردید و دو تکه لوله پلی اتیلن  توسط یک کوپلر به هم متصل گردید و  جزییات اجرای آن برای حضار آموزش داده شد.

شایان ذکر است این سمینار توسط آقای مهندس اسفندیار، مدیر تضمین کیفیت تکاب اتصال با همراهی مدیران تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی شرکت تکاب اتصال دماوند برگزار گردید و مورد استقبال بی نظیر مدیران و مسئولین شرکت آبفای خوزستان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من