preloader

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران شرکت تکاب اتصال با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

با توجه به اینکه دانشگاه و صنعت، ۲ رکن اصلی توسعه در هر جامعه محسوب شده و موفقیت فرآیند توسعه در گرو همکاری دانشگاه و صنعت است، به همین منظور روز سه شنبه نشست هم اندیشی مدیران شرکت تکاب اتصال و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست سید علی آقا میری، قائم مقام شرکت تکاب اتصال دماوند به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در جهت همکاری ۲ جانبه پرداخت و این امر را فرصتی مغتنم در جهت پیشبرد اهداف های هر دو طرف دانست.

در ادامه این نشست هادی عبدالهی فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به همراه معاونین حاضر در جلسه نیز ضمن استقبال از همکاری ۲ جانبه و پیشنهادات مطروحه به بیان پیشنهادات متقابل در این راستا پرداختند تا گامی بلند در جهت تشویق جوانان به منظور روی آوری آن‌ها به سوی صنعت و مهارت آموزی برداشته شود.

از جمله موضوعاتی که در این نشست به عنوان برنامه های پیشنهادی در جهت همکاری‌های ۲ جانبه مطرح شد میتوان به معرفی فارغ التحصیلان جویای کار از طرف دانشگاه به منظور استخدام در واحد صنعتی مذکور به صورت تمام وقت و نیمه وقت، برگزاری سمینارهای آموزشی، بازدید‌های دوره ای دانشجویان از شرکت تکاب اتصال، توسعه فناوری، اجرای قانون جهش تولید، ایجاد طرح های دانش بنیان و فناورانه، برگزاری نمایشگاه صنعتی و…. اشاره کرد.

در پایان مقرر شد پس از تبیین سر فصل های همکاری تفاهم نامه ای در اسرع وقت میان شرکت تکاب اتصال و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند  منعقد گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من